پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251135
مجيدي: جان مادرتان VAR را بياوريد، پنالتي ما را نگرفتند/ اگر فرگوسن‌هاي وطني و رسانه ها نمي‌گويند فرار رو به جلو، غير از دقيقه 87 صحبت ديگري ندارم
تاریخ انتشار : 1400/09/14 09:08:28
نمایش : 1065
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: اگر فردا پيشکسوتان و رسانه‌هاي وطني نمي‌گويند فرار رو به جلو، پنالتي ما ديده نشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فرهاد مجيدي سرمربي استقلال پس از دربي 97 در نشست خبري حضور پيدا کرد و اظهار داشت: غير از صحنه دقيقه 87 بازي صحبت ديگري ندارم. اگر فردا پيشکسوتان و رسانه‌ها و فرگوسن هاي وطني نمي‌گويند فرار  رو به جلو، پنالتي ما ديده نشد. بازي قبل دو پنالتي ما را نگرفتند اين بازي هم يک پنالتي را نگرفتند. اگر با فرهاد مجيدي مشکل دارند بگويند. هر زمان تيم من بد بازي کرده گفته‌ام که تيمم خوب نيست. نمي‌دانم داور در دوقدمي چگونه اين صحنه را پنالتي نگرفت؟ من از 60 متري آن صحنه را ديدم. چگونه داور نديد؟
 
وي افزود: شما مي‌گوييد آن صحنه آفسايد بوده، اما من خودم روي خط بودم و چون تلويزيون آن صحنه را از بالا گرفته فکر مي‌کنيد آفسايد بود. من اگر حرف بزنم مي‌گويند فرار رو به جلو کرد. 6 امتياز را داوران از استقلال گرفته‌اند. الان ما بايد صدر جدول باشيم. 
 
مجيدي تاکيد کرد: مسئولان کشور جان مادرتان VAR را به فوتبال ايران بياوريد. چگونه بايد حق يک تيم خورده شود؟ اگر به جز دقيقه 87 سوال ديگري نداريد، من در خدمت‌تان هستم.
 
مجيدي که از اين اتفاق ناراحت بود در طول نشست خبري بارها به نگرفتن اين ضربه پنالتي به سود استقلال معترض شد و در نهايت وقتي واکنش خبرنگاران به اين موضوع که قبل از صحنه پنالتي مدنظر وي دانشگر در آفسايد قرار داشته خطاب به آنها گفت: اگر سوالي غير از دقيقه 87 نداريد من از خدمت‌تان مرخص شوم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html